ACHIZIȚII PUBLICE NOUTĂȚI

Achizitie servicii de organizare eveniment Demo Day Rubik Garage, 28.11.2024, Bucuresti

Actualizat 08.11.2024

Solicitarea de clarificari din data de 08.11.2024, ora 11:00, înregistrată la ADR Nord-Est cu nr. 8254/08.11.2024:
Va rog să ne comunicați cine trebuie să se ocupe de mesele și scaunele pentru catering.

Răspunsul Autorității Contractante:
Mesele și scaunele pentru catering necesare consumului alimentelor vor fi puse la dispoziție de Prestator, iar mesele pe care se vor amplasa recipientele cu mâncare, aparatele de cafea etc. vor fi puse la dispoziție de către autoritatea contractantă, conform precizărilor din caietul de sarcini, punctul 2 – Servicii de catering:
– “Mobilierul adecvat consumului alimentelor (mese, mese tip cocktail și scaune) va fi pus la dispoziție de către Prestator.
– “ Serviciile de catering solicitate la punctele 2.1-2.4 vor respecta următoarele cerințe generale:
(…)
punerea la dispozitie a recipientelor pentru menținerea la cald a produselor, a aparatelor automate de cafea etc. precum si orice alt element de utilitate pentru buna desfasurare a evenimentului și pentru servirea/manipularea corecta a produselor/preparatelor alimentare aferente serviciilor de catering. Acestea vor fi amplasate pe mesele puse la dispoziție de către autoritatea contractantă;”

––

04.11.2024

Invitatie de participare cu oferta in vederea in atribuirii contractului Servicii de organizare eveniment Demo Day Rubik Garage, editia 7, in data de 28.11.2024, Bucuresti, cod CPV: 79952000-2 ”Servicii pentru evenimente”

1) Agentia pentru Dezvoltare Regionala Nord-Est, avand sediul in Piatra Neamt, jud. Neamt, str. Lt. Draghescu nr. 9, telefon/ fax: 0233-218071/2, initiaza Procedura Proprie in vederea atribuirii contractului de achizitie publica Servicii de organizare eveniment Demo Day Rubik Garage, editia 7, in data de 28.11.2024, Bucuresti.

2) Obiectul contractului il reprezinta achizitia de servicii de organizare a evenimentului Demo Day Rubik Garage, editia 7, care va avea loc in data de 28.11.2024, la Bucuresti, constand in urmatoarele activitati:
● Servicii de cazare pentru un numar de minim 3 – maxim 5 persoane, in perioada 28-29 noiembrie 2024;
● Servicii de catering 1 pauza de cafea pentru minim 40 – maxim 50 de persoane, in data de 28 noiembrie;
● Servicii de catering 1 pranz pentru minim 40 – maxim 50 de persoane, in data de 28 noiembrie;
● Servicii de catering 1 pauza de cafea pentru minim 60 – maxim 70 de persoane, in data de 28 noiembrie;
● Servicii de catering 1 cina pentru minim 60 – maxim 70 de persoane, in data de 28 noiembrie;
● Servicii foto – video in data de 28 noiembrie 2024;
● Decont transport aerian international;
● Livrare materiale de promovare
confom cerintelor autoritatii contractante din Caietul de Sarcini.

3) Data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor: 11.11.2024, ora 09:00;

4) Limba ofertei: Limba romana;

5) Adresa de e-mail la care se transmit ofertele: paula.chitei@adrnordest.ro. De pe aceasta adresa de e-mail se vor transmite eventualele solicitari de clarificare si comunicarile privind rezultatul achizitiei.

6) Calendarul estimativ al procedurii:
– Data de deschidere a ofertelor: 11.11.2024, ora 10:00;
– Data estimata de evaluare a ofertelor (dupa solicitarea de clarificari si primirea raspunsurilor, daca este cazul): 11.11-13.11.2024;
– Data estimata de semnare a contractului: maxim 14.11.2024.

7) Perioada de timp in care ofertantul trebuie sa isi mentina oferta valabila: pana la semnarea contractului;

8) Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut in conditiile respectarii cerintelor minime din Caietul de sarcini. In cazul in care, in urma stabilirii clasamentului conform criteriului de atribuire „pretul cel mai scazut”, doua sau mai multe oferte sunt situate pe primul loc, avand preturi egale, comisia de evaluare va solicita, prin clarificari, noi propuneri financiare. Ofertantii vor transmite documente care contin noi preturi, oferta care va fi desemnata castigatoare fiind cea cu propunerea financiara cea mai mica.

9) Nu se accepta oferte alternative.

10) Valoarea estimata a achizitiei publice: 45.272,00 lei fara TVA.
Sursa de finantare: surse proprii.

11) Conditii de calificare:
a) Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 60 din Legea nr. 98/2016 (cerinta este valabila si pentru eventualii ofertanti asociati si subcontractanti/terti, in temeiul art. 170 (1) din Legea nr. 98/2016)
b) Neincadrarea in prevederile art. 164 din Legea nr. 98/2016 (cerinta este valabila si pentru eventualii ofertanti asociati si subcontractanti/terti, in temeiul art. 170 (1) din Legea nr. 98/2016);
c) Neincadrarea in prevederile art. 165 din Legea nr. 98/2016 (cerinta este valabila si pentru eventualii ofertanti asociati si subcontractanti/terti, in temeiul art. 170 (1) din Legea nr. 98/2016);
d) Neincadrarea in prevederile art. 167 din Legea nr. 98/2016 (cerinta este valabila si pentru eventualii ofertanti asociati si subcontractanti/terti, in temeiul art. 170 (1) din Legea nr. 98/2016);
e) Ofertantul trebuie sa aiba capacitatea profesionala de a realiza activitatile ce fac obiectul contractului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului.

12) Prevederile de la punctele 1) – 11) se completeaza, in situatii incidente, cu dispozitiile Legii nr. 98/2016 privind achizitiile publice si HG nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si cu dispozitiile Codului de procedura civila.

13) Caietul de sarcini, care contine specificatiile tehnice minime si obligatorii, pe care operatorul economic are obligatia de a le respecta in intocmirea ofertei precum si alte documente necesare pentru achizitia in cauza, sunt publicate pe site-ul https://www.adrnordest.ro/informatii-de-interes-public/anunturi-achizitii-publice/ si in sectiunea Publicitate Anunturi din SEAP (https://e-licitatie.ro/ )

14) Oferta depusa va contine, obligatoriu, cel putin urmatoarele documente:
> Formularul 1 – Imputernicire (daca este cazul);
> Formularul 2 – Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 60 din Legea nr. 98/2016;
> Formularul 3 – Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 164 din Legea nr. 98/2016;
> Formularul 4 – Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 165 din Legea nr. 98/2016;
> Formularul 5 – Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 167 din Legea nr. 98/2016;
> Formularul 6 – Declaratie privind respectarea reglementarilor obligatorii in domeniile mediului, social si al relatiilor de munca si protectia muncii;
> Formularul 7 – Declaratie privind acceptarea Modelului de contract;
> Formularul 8 – Model Acord de Subcontractare (daca este cazul);
> Formularul 9 – Model Acord de Asociere (daca este cazul);
> Formularul 10 – Formular de Oferta si Anexa la Formularul 10 – Propunere Financiara detaliata;
> Formularul 11 – Formular Propunere tehnica si documentele solicitate prin caietul de sarcini (daca este cazul);
> Certificatul constatator emis de ONRC sau documente relevante care sa dovedeasca forma de inregistrare si, dupa caz, de atestare ori de apartenenta din punct de vedere profesional (din care trebuie sa rezulte ca operatorul economic are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului). Informatiile cuprinse in aceste documente vor fi reale si actuale la data prezentarii lor.
> Orice documente pe care ofertantul le considera relevante in evaluarea ofertei.

Atentie!
Daca este cazul, Formularele 2, 3, 4, 5 si 6 se vor prezenta si pentru eventualii ofertanti asociati/ subcontractanti, insotite de acordurile de subcontractare/asociere.
Documentele ofertei (documentele de calificare, propunerea tehnica, propunerea financiara etc.) vor fi semnate de catre reprezentantul legal al ofertantului sau de catre persoana imputernicita in acest scop si se vor transmite pe adresa de e-mail: paula.chitei@adrnordest.ro (precizata la pct. 5).

Documente suport
Caiet de sarcini
Formulare si Modele
Model de Contract
Reguli aplicabile in desfasurarea procedurii proprii