ACHIZIȚII PUBLICE NOUTĂȚI

Achiziție servicii organizare eveniment „Întâlnirea de lansare a proiectului InnoMedCatalyst” în perioada 21-23 octombrie la Piatra Neamț și Iași

Invitație de participare cu ofertă în vederea atribuirii contractului Servicii de organizare eveniment „Întâlnirea de lansare a proiectului InnoMedCatalyst” în perioada 21-23 octombrie la Piatra Neamț și Iași, cod CPV: 79952000-2 ”Servicii pentru evenimente” 

  1. Agenția pentru Dezvoltare Regională Nord-Est, având sediul in Piatra Neamt, jud. Neamt, str. Lt. Draghescu nr. 9, telefon/ fax: 0233-218071/2, inițiază Procedura Proprie în vederea atribuirii contractului de achiziție publică Servicii de organizare eveniment „Întâlnirea de lansare a proiectului InnoMedCatalyst” în perioada 21-23 octombrie la Piatra Neamț și Iași.

      2.  Obiectul contractului îl reprezintă achiziţia de servicii de organizare a evenimentului care va avea loc în perioada 21-23 octombrie la Piatra Neamț și Iași, constând în următoarele activități:

  • Servicii de inchiriere mijloc de transport cu sofer pentru transferul unui număr minim de 15 persoane – maxim 20 persoane între municipiile Iași și Piatra Neamț;
  • Servicii de restaurant (cina) pentru minim 15 – maxim 20 de persoane, în data de 21 octombrie 2024, în Piatra Neamț;
  • Servicii de cazare pentru un număr de minim 4 – maxim 6 persoane, în perioada 21-22 octombrie, în Piatra-Neamț;
  • Servicii de asigurare 1 pauza de cafea pentru minim 25 – maxim 35 de persoane, în data de 22 octombrie, în Piatra-Neamț;
  • Servicii de catering 1 prânz pentru minim 25 – maxim 35 de persoane, în data de 22 octombrie, în Piatra-Neamț;
  • Servicii de restaurant (cina) pentru minim 25 – maxim 35 de persoane, în data de 22 octombrie 2024, în Piatra Neamț;
  • Servicii de asigurare 1 pauza de cafea pentru minim 25 – maxim 30 de persoane, în data de 23 octombrie, în Piatra-Neamț;
  • Servicii de restaurant 1 prânz, pentru minim 25 – maxim 30 de persoane, în data de 23 octombrie, în Piatra Neamț
  • Servicii de restaurant 1 cină, pentru minim 15 – maxim 20 de persoane , în data de 23 octombrie, în Iași
  • Servicii de inchiriere mijloc de transport cu sofer pentru transferul unui număr minim de 15 persoane – maxim 20 persoane între municipiile Piatra Neamț și Iași.
  • Servicii de cazare pentru 2 persoane in perioada 23-24 octombrie in Iași;

confom cerințelor autorității contractante din Caietul de Sarcini. 

       3. Data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor: 14.10.2024, ora 09:00;

       4. Limba ofertei: Limba română;

       5. Adresa de e-mail la care se transmit ofertele: andreea.mihai@adrnordest.ro. De pe această adresă de e-mail se vor transmite eventualele solicitări de clarificare și comunicările privind rezultatul achizitiei.

       6. Calendarul estimativ al procedurii:

  • Data de deschidere a ofertelor: 14.10.2024, ora 10:00;
  • Data estimată de evaluare a ofertelor (după solicitarea de clarificări și primirea răspunsurilor, dacă este cazul): 14-16.10.2024;
  • Data estimată de semnare a contractului: maxim 17.10.2024.

        7. Perioada de timp în care ofertantul trebuie să își mențină oferta valabilă: până la semnarea contractului;

        8. Criteriul de atribuire: prețul cel mai scazut în condițiile respectării cerințelor minime din Caietul de sarcini. În cazul în care, în urma stabilirii clasamentului conform criteriului de atribuire „pretul cel mai scazut”, două sau mai multe oferte sunt situate pe primul loc, având preturi egale, comisia de evaluare va solicita, prin clarificări, noi propuneri financiare. Ofertanții vor transmite documente care conțin noi prețuri, oferta care va fi desemnată câștigătoare fiind cea cu propunerea financiară cea mai mică. 

        9. Nu se acceptă oferte alternative.

        10. Valoarea estimată a achiziției publice: 25.945,00 lei fără TVA.

Sursa de finanțare: surse proprii.

        11. Condiții de calificare:

        a) Neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 60 din Legea nr. 98/2016 (cerința este valabilă și pentru eventualii ofertanți asociați și subcontractanți/terți, în temeiul art. 170 (1) din Legea nr. 98/2016)

         b) Neincadrarea in prevederile art. 164 din Legea nr. 98/2016 (cerința este valabilă și pentru eventualii ofertanți asociați și subcontractanți/terți, în temeiul art. 170 (1) din Legea nr. 98/2016);

         c) Neincadrarea in prevederile art. 165 din Legea nr. 98/2016 (cerința este valabilă și pentru eventualii ofertanți asociați și subcontractanți/terți, în temeiul art. 170 (1) din Legea nr. 98/2016);

         d) Neincadrarea in prevederile art. 167 din Legea nr. 98/2016 (cerința este valabilă și pentru eventualii ofertanți asociați și subcontractanți/terți, în temeiul art. 170 (1) din Legea nr. 98/2016);

         e) Ofertantul trebuie să aibă capacitatea profesională de a realiza activitățile ce fac obiectul contractului. Obiectul contractului trebuie să aibă corespondent în codul/codurile CAEN din Certificatul constatator emis de Oficiul Național al Registrului Comerțului.

          12. Prevederile de la punctele 1) – 11) se completează, in situații incidente, cu dispozitiile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice și HG nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea                                nr. 98/2016 privind achizitiile publice si cu dispozitiile Codului de procedură civilă.

           13. Caietul de sarcini, care conține specificațiile tehnice minime și obligatorii, pe care operatorul economic are obligația de a le respecta în întocmirea ofertei precum si alte documente necesare pentru achizitia în cauză, sunt publicate pe site-ul https://www.adrnordest.ro/informatii-de-interes-public/anunturi-achizitii-publice/ și în secțiunea Publicitate Anunțuri din SEAP (https://e-licitatie.ro/ )

           14. Oferta depusă va conține, obligatoriu, cel puțin următoarele documente:

  • Formularul 1 – Împuternicire (dacă este cazul);
  • Formularul 2 – Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 60 din Legea nr. 98/2016;
  • Formularul 3 – Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 164 din Legea nr. 98/2016;
  • Formularul 4 – Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 165 din Legea nr. 98/2016;
  • Formularul 5 – Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 167 din Legea nr. 98/2016;
  • Formularul 6 – Declarație privind respectarea reglementărilor obligatorii în domeniile mediului, social și al relațiilor de muncă şi protecţia muncii;
  • Formularul 7 – Declaratie privind acceptarea Modelului de contract;
  • Formularul 8 – Model Acord de Subcontractare (dacă este cazul);
  • Formularul 9 – Model Acord de Asociere (dacă este cazul);
  • Formularul 10 – Formular de Ofertă și Anexa la Formularul 10 – Propunere Financiară detaliată;
  • Formularul 11 – Formular Propunere tehnică și documentele solicitate prin caietul de sarcini (dacă este cazul);
  • Certificatul constatator emis de ONRC sau documente relevante care să dovedească forma de înregistrare și, după caz, de atestare ori de apartenență din punct de vedere profesional (din care trebuie să rezulte că operatorul economic are capacitatea profesională de a realiza activitățile care fac obiectul contractului). Informatiile cuprinse în aceste documente vor fi reale și actuale la data prezentării lor.
  • Orice documente pe care ofertantul le consideră relevante în evaluarea ofertei. 

Atentie!

Dacă este cazul, Formularele 2, 3, 4, 5 și 6 se vor prezenta și pentru eventualii ofertanți asociați/ subcontractanți, insoțite de acordurile de subcontractare/asociere.

Documentele ofertei (documentele de calificare, propunerea tehnica, propunerea financiara etc.)  vor fi semnate de către reprezentantul legal al ofertantului sau de către persoana imputernicită în acest scop și se vor transmite pe adresa de e-mail: andreea.mihai@adrnordest.ro (precizată la pct. 5).

 

Documente suport

Caiet de sarcini
Formulare si Modele
Model de Contract
Reguli aplicabile in desfasurarea procedurii proprii