Invitatie de participare cu oferta in vederea in atribuirii contractului Servicii pentru organizarea de evenimente in perioada iunie 2024 – decembrie 2024 in cadrul Biroului de Gestionare RIS3 – cod CPV: 79952000-2 ”Servicii pentru evenimente”
1) Agentia pentru Dezvoltare Regionala Nord-Est, avand sediul in Piatra Neamt, jud. Neamt, str. Lt. Draghescu nr. 9, telefon/ fax: 0233-218071/2, initiaza Procedura Proprie in vederea atribuirii contractului de achizitie publica Servicii pentru organizarea de evenimente in perioada iunie 2024 – decembrie 2024 in cadrul Biroului de Gestionare RIS3.
2) Obiectul contractului il reprezinta achizitia de servicii de organizare a 9 (noua) evenimente care vor avea loc in perioada iunie 2024 – decembrie 2024, in judetele regiunii Nord-Est, dupa cum urmeaza:
1. Servicii de organizare 1 eveniment pentru promovarea RIS3 Nord-Est, in orasul Iasi, ce includ:
a. Servicii de inchiriere sala de conferinta in locatia solicitata, cu capacitatea de aproximativ 50 de persoane;
b. Servicii de asigurare 1 pauza cafea de bun venit (welcome coffee) pentru un numar de minimum 30 – maximum 40 persoane;
c. Servicii de restaurant 1 masa de pranz pentru un numar de minimum 30 – maximum 40 persoane;
d. Decont onorarii pentru servicii prestate de lectori (onorariu care include si cazare, deplasare, bilet de avion etc.)
2. Servicii de organizare a 2 intalniri dedicate structurilor de guvernare RIS3 Nord-Est (CRI, CCA), in orasul Iasi, ce includ:
a. Servicii de inchiriere sala de conferinta in locatia solicitata, cu capacitatea de aproximativ 40 de persoane;
b. Servicii de asigurare 1 pauza cafea de bun venit (welcome coffee) pentru un numar de minimum 20 – maximum 30 persoane;
c. Servicii de restaurant 1 masa de pranz pentru un numar de minimum 20 – maximum 30 persoane;
3. Servicii de organizare a 6 intalniri de lucru intr-un cadru informal cu reprezentanti ai ecosistemului regional de cercetare-inovare in fiecare din cele 6 municipiu resedinta de judet din regiunea Nord-Est ( Bacau, Piatra Neamt, Iasi, Suceava, Botosani, Vaslui), pentru un numar de minimum 5 – maximum 10 participanti/ resedinta de judet.
3) Data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor: 10.06.2024, ora 09:00.
4) Limba ofertei: Limba romana;
5) Adresa de e-mail la care se transmit ofertele: paula.chitei@adrnordest.ro. De pe aceasta adresa de e-mail se vor transmite eventualele solicitari de clarificare si comunicarile privind rezultatul achizitiei.
6) Calendarul estimativ al procedurii:
– Data si ora deschiderii ofertelor: 10.06.2024, ora 11:00.
– Evaluarea ofertelor/solicitare de clarificari si primire raspunsuri: 11-14.06.2024;
– Semnarea contractului: 19.06.2024.
7) Perioada de timp in care ofertantul trebuie sa isi mentina oferta valabila: pana la semnarea contractului;
8) Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut in conditiile respectarii cerintelor minime din Caietul de sarcini. In cazul in care, in urma stabilirii clasamentului conform criteriului de atribuire „pretul cel mai scazut”, doua sau mai multe oferte sunt situate pe primul loc, avand preturi egale, comisia de evaluare va solicita, prin clarificari, noi propuneri financiare. Ofertantii vor transmite documente care contin noi preturi, oferta care va fi desemnata castigatoare fiind cea cu propunerea financiara cea mai mica.
9) Nu se accepta oferte alternative.
10) Valoarea estimata a achizitiei publice: 46.800,00 lei fara TVA.
Sursa de finantare: Programul Regional Nord – Est.
11) Conditii de calificare:
a) Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 60 din Legea nr. 98/2016 (cerinta este valabila si pentru eventualii ofertanti asociati si subcontractanti/terti, in temeiul art. 170 (1) din Legea nr. 98/2016)
b) Neincadrarea in prevederile art. 164 din Legea nr. 98/2016 (cerinta este valabila si pentru eventualii ofertanti asociati si subcontractanti/terti, in temeiul art. 170 (1) din Legea nr. 98/2016);
c) Neincadrarea in prevederile art. 165 din Legea nr. 98/2016 (cerinta este valabila si pentru eventualii ofertanti asociati si subcontractanti/terti, in temeiul art. 170 (1) din Legea nr. 98/2016);
d) Neincadrarea in prevederile art. 167 din Legea nr. 98/2016 (cerinta este valabila si pentru eventualii ofertanti asociati si subcontractanti/terti, in temeiul art. 170 (1) din Legea nr. 98/2016);
e) Ofertantul trebuie sa aiba capacitatea profesionala de a realiza activitatile ce fac obiectul contractului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului.
12) Prevederile de la punctele 1) – 11) se completeaza, in situatii incidente, cu dispozitiile Legii nr. 98/2016 privind achizitiile publice si HG nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si cu dispozitiile Codului de procedura civila.
13) Caietul de sarcini, care contine specificatiile tehnice minime si obligatorii, pe care operatorul economic are obligatia de a le respecta in intocmirea ofertei precum si alte documente necesare pentru achizitia in cauza, sunt publicate pe site-ul https://www.adrnordest.ro/informatii-de-interes-public/anunturi-achizitii-publice/ si in sectiunea Publicitate Anunturi din SEAP (https://e-licitatie.ro/ ).
14) Oferta depusa va contine, obligatoriu, cel putin urmatoarele documente:
> Formularul 1 – Imputernicire (daca este cazul);
> Formularul 2 – Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 60 din Legea nr. 98/2016;
> Formularul 3 – Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 164 din Legea nr. 98/2016;
> Formularul 4 – Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 165 din Legea nr. 98/2016;
Certificatele care atesta plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul general consolidat, in conformitate cu prevederile art. 165 din Legea nr. 98/2016, se vor prezenta la solicitarea autoritatii contractante doar de catre operatorul economic a carui oferta prezinta cel mai scazut pret dupa evaluarea ofertelor depuse. Documentele vor fi valabile la data solicitarii si vor fi prezentate si pentru eventualii ofertanti asociati/ subcontractanti.
> Formularul 5 – Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 167 din Legea nr. 98/2016;
> Formularul 6 – Declaratie privind respectarea reglementarilor obligatorii in domeniile mediului, social si al relatiilor de munca si protectia muncii;
> Formularul 7 – Declaratie privind acceptarea Modelului de contract;
> Formularul 8 – Model Acord de Subcontractare (daca este cazul);
> Formularul 9 – Model Acord de Asociere (daca este cazul);
> Formularul 10 – Formular de Oferta si Anexa la Formularul 10 – Propunere Financiara detaliata;
> Formularul 11 – Formular Propunere tehnica si documentele solicitate prin caietul de sarcini (daca este cazul);
> Certificatul constatator emis de ONRC sau documente relevante care sa dovedeasca forma de inregistrare si, dupa caz, de atestare ori de apartenenta din punct de vedere profesional (din care trebuie sa rezulte ca operatorul economic are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului). Informatiile cuprinse in aceste documente vor fi reale si actuale la data prezentarii lor.
> Orice documente pe care ofertantul le considera relevante in evaluarea ofertei.
Atentie!
Daca este cazul, Formularele 2, 3, 4, 5 si 6 se vor prezenta si pentru eventualii ofertanti asociati/ subcontractanti, insotite de acordurile de subcontractare/asociere.
Documentele ofertei (documentele de calificare, propunerea tehnica, propunerea financiara etc.) vor fi semnate de catre reprezentantul legal al ofertantului sau de catre persoana imputernicita in acest scop si se vor transmite pe adresa de e-mail: paula.chitei@adrnordest.ro (precizata la pct. 5).
Documente suport
Caiet de sarcini
Formulare si Modele
Model de Contract
Reguli aplicabile in desfasurarea procedurii proprii