NOUTĂȚI ACHIZIȚII PUBLICE

Achizitie servicii pentru organizarea evenimentului transnațional în România, desfășurat în cadrul proiectului SIreNERGY, 21-22 ianuarie 2025

Invitatie de participare cu ofertă în vederea în atribuirii contractului Servicii pentru organizarea evenimentului transnațional în România, desfășurat în cadrul proiectului SIreNERGY, în perioada 21-22 ianuarie 2025, în județele Iași și Neamț, cod CPV: 79952000-2 ”Servicii pentru evenimente”

  1. Agentia pentru Dezvoltare Regionala Nord-Est, având sediul in Piatra Neamt, jud. Neamt, Lt. Draghescu nr. 9, telefon/ fax: 0233-218071/2, inițiază Procedura Proprie în vederea încheierii contractului de achiziție publică “Servicii pentru organizarea evenimentului transnațional în România, desfășurat în cadrul proiectului SIreNERGY, în perioada 21-22 ianuarie 2025, în județele Iași și Neamț”.
  2. Obiectul contractului il reprezintă achiziţia de Servicii pentru organizarea evenimentului transnațional în România, desfășurat în cadrul proiectului SIreNERGY, în perioada 21-22 ianuarie 2025, în județele Iași și Neamț”, constand in urmatoarele activitati:
  1. Servicii pentru organizarea evenimentului transnațional în județele Iași și Neamț, România, în data de 21 ianuarie 2025, ce includ:

1.1. Servicii de închiriere mijloc de transport, cu șofer pentru destinație internă având ca și rută Municipiul Iași – Comuna Miroslava – Comuna Ion Neculce – Municipiul Roman și retur, care să permită transportul pentru un număr de minim 20 – maxim 30 pasageri;

1.2. Furnizare alimente pentru asigurare 1 coffee break „to go” pentru pasagerii care vor parcurge traseul pentru vizita de studiu, având in vedere aspectele de mobilitate și confort, pentru un număr de minim 20 – maxim 30 persoane;

1.3. Servicii de restaurant pentru 1 masă de prânz, în sistem bufet suedez, pentru un număr de minim 20 – maxim 30 persoane;

1.4. Servicii de restaurant pentru 1 cină pentru un număr de minim 20 – maxim 35 persoane;

  1. Servicii pentru organizarea evenimentului transnațional în Municipiul Iași, România, în data de 22 ianuarie 2025, ce includ:

2.1. Servicii de închiriere sală de conferințe în locația solicitată, cu capacitatea de minim 20 – maxim 30 persoane;

2.2. Servicii de asigurare 1 coffee break pentru un număr de minim 20 – maxim 30 persoane;

2.3. Servicii de restaurant pentru 1 masă de prânz, în sistem bufet suedez, pentru un număr de minim 20 – maxim 30 persoane.

3. Data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor: 09.12.2024, ora 09:00;

4. Limba ofertei: Limba română;

5. Adresa de e-mail la care se transmit ofertele: mihai@adrnordest.ro. De pe aceasta adresa de e-mail se vor transmite eventualele solicitari de clarificare și comunicarile privind rezultatul achizitiei.

6. Calendarul estimativ al procedurii:

  • Data de deschidere a ofertelor: 09.12.2024, ora 10.00;
  • Data estimată de evaluare a ofertelor (după solicitarea de clarificări și primirea răspunsurilor, dacă este cazul): 09.12.2024 – 13.12.2024;
  • Data maxima estimată de semnare a contractului: 17.12.2024.

7. Perioada de timp in care ofertantul trebuie sa isi mentina oferta valabila: până la semnarea contractului.

8. Criteriul de atribuire: prețul cel mai scazut in conditiile respectării cerintelor minime din Caietul de sarcini. In cazul in care, in urma stabilirii clasamentului conform criteriului de atribuire „pretul cel mai scazut”, doua sau mai multe oferte sunt situate pe primul loc, având preturi egale, comisia de evaluare va solicita, prin clarificări, noi propuneri financiare. Ofertantii vor transmite documente care contin noi preturi, oferta care va fi desemnată câștigătoare fiind cea cu propunerea financiară cea mai mică.

9. Nu se accepta oferte alternative.

10. Valoarea estimata a achizitiei publice: 21.300,00 lei fără TVA.

Sursa de finantare: bugetul Proiectului SIreNERGY – Inovare sociala prin utilizarea energiilor regenerabile.

11. Condiții de calificare:

  1. Neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 60 din Legea nr. 98/2016 (cerința este valabilă și pentru eventualii ofertanți asociați și subcontractanți/terți, în temeiul art. 170 (1) din Legea nr. 98/2016)
  2. Neincadrarea in prevederile art. 164 din Legea nr. 98/2016 (cerința este valabilă și pentru eventualii ofertanți asociați și subcontractanți/terți, în temeiul art. 170 (1) din Legea nr. 98/2016);
  3. Neincadrarea in prevederile art. 165 din Legea nr. 98/2016 (cerința este valabilă și pentru eventualii ofertanți asociați și subcontractanți/terți, în temeiul art. 170 (1) din Legea nr. 98/2016);
  4. Neincadrarea in prevederile art. 167 din Legea nr. 98/2016 (cerința este valabilă și pentru eventualii ofertanți asociați și subcontractanți/terți, în temeiul art. 170 (1) din Legea nr. 98/2016);
  5. Ofertantul trebuie să aibă capacitatea profesională de a realiza activitățile ce fac obiectul contractului. Obiectul contractului trebuie să aibă corespondent in codul/codurile CAEN din Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului.

12. Prevederile de la punctele 1) – 11) se completeaza, in situații incidente, cu dispozitiile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice și HG nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea 98/2016 privind achizitiile publice si cu dispozitiile Codului de procedură civilă.

13. Caietul de sarcini, care conține specificațiile tehnice minime și obligatorii, pe care operatorul economic are obligația de a le respecta în întocmirea ofertei precum si alte documente necesare pentru achizitia în cauză, sunt publicate pe site-ul https://www.adrnordest.ro/informatii-de-interes-public/anunturi-achizitii-publice/ și în secțiunea Publicitate Anunțuri din SEAP (https://e-licitatie.ro/ )

14. Oferta depusă va conține, obligatoriu, cel puțin următoarele documente:

  • Formularul 1 – Împuternicire (dacă este cazul);
  • Formularul 2 – Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 60 din Legea nr. 98/2016;
  • Formularul 3 – Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 164 din Legea nr. 98/2016;
  • Formularul 4 – Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 165 din Legea nr. 98/2016;

Certificatele care atesta plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul general consolidat, in conformitate cu prevederile art. 165 din Legea nr. 98/2016, se vor prezenta la solicitarea autoritatii contractante doar de catre operatorul economic a carui oferta prezinta cel mai scazut pret dupa evaluarea ofertelor depuse. Documentele vor fi valabile la data solicitarii si vor fi prezentate si pentru eventualii ofertanti asociati/ subcontractanti.

  • Formularul 5 – Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 167 din Legea nr. 98/2016;
  • Formularul 6 – Declarație privind respectarea reglementărilor obligatorii în domeniile mediului, social și al relațiilor de muncă şi protecţia muncii;
  • Formularul 7 – Declaratie privind acceptarea Modelului de contract;
  • Formularul 8 – Model Acord de Subcontractare (dacă este cazul);
  • Formularul 9 – Model Acord de Asociere (dacă este cazul);
  • Formularul 10 – Formular de Ofertă si Anexa la Formularul 10 – Propunere Financiara detaliata;;
  • Formularul 11 – Formular Propunere tehnică și documentele solicitate prin caietul de sarcini (autorizații și certificate emise de autoritățile competente etc.);
  • Certificatul constatator emis de ONRC sau documente relevante care să dovedească forma de înregistrare și, după caz, de atestare ori de apartenență din punct de vedere profesional (din care trebuie să rezulte că operatorul economic are capacitatea profesională de a realiza activitățile care fac obiectul contractului). Informatiile cuprinse in aceste documente vor fi reale si actuale la data prezentării.
  • Orice documente pe care ofertantul le consideră relevante în evaluarea ofertei.

Atentie!

Dacă este cazul, Formularele 2, 3, 4, 5 și 6 se vor prezenta și pentru eventualii ofertanți asociați/ subcontractanți, insoțite de acordurile de subcontractare/asociere.

Documentele ofertei (documentele de calificare, propunerea tehnica, propunerea financiara etc.) vor fi semnate de către reprezentantul legal al ofertantului sau de către persoana imputernicită în acest scop și se vor transmite pe adresa de e-mail: andreea.mihai@adrnordest.ro (precizată la pct. 5).

Documente suport
Caiet de sarcini
Formulare si Modele
Model de Contract
Reguli aplicabile in desfasurarea procedurii proprii